0

Légitársaság baleseti statisztika

Légitársaság baleseti statisztika több féle is létezik, mégis azt tekintjük hivatalosnak, amely éves szintre lebontva mutatja be a baleseti statisztikák mutatói közül a balesetek számát és az abban elhunytak és sebesültek összegét. A légitársaságok többsége mindent megtesz azért, hogy a legkisebb balesetre való figyelmeztető jel megjelenésekor a pontosan és precízen kidolgozott erre vonatkozó utasításokat betartsa és betartassa.

A légitársaságok biztonságos üzemeltetése nem csak maga a biztonságos körülmények közötti repülés és a személyzet maximális tudása, hanem a megelőzés is hatalmas szerepet kap. A napi rutinszerű földi ellenőrzés és karbantartás elengedhetetlen a biztonságos működéshez. A légitársaság baleseti statisztika nagyban módosulhat ezek meglététől vagy ezek hiányában.

A landolás legnagyobb feladat a pilótáknak

A landolás legnagyobb feladat a pilótáknak

Tudni illik, hogy légi katasztrófát az esetek legtöbbjében emberi tényező okozza, és nem a repülőgép meghibásodása. Ez lehet a személyzet közül az egyik pilóta hanyag viselkedése, figyelmetlensége, vagy súlyos hiánya a rutinszerű karbantartásnak. Ezen kívül lehet még terrorizmus, háborús ok vagy extrém időjárási körülmény. A legrosszabb légitársaság baleseti statisztika Afrikai légitársaságok működéséhez köthető sajnos.

Itt nem figyelnek eléggé a karbantartásra és a megfelelő minőségű oktatásra sem, a legtöbb légi baleset, a legtöbb áldozattal jellemzően az afrikai kontinensen fordul elő. Ázsiában fordultak még elő rossz statisztikák, de hála a fejlődésnek ezek évről évre kevesebbek. Európában nem kell félni attól sem, hogy a légterünkbe ér egy, az EU erre specializálódott szerve által veszélyesnek ítélt légitársaság járműve, ugyanis azok az EU légteréből ki vannak tiltva.

  
Iktatva: Légitársaságok Címkék: ,

További olvasnivaló

Írj most.

Küldés
Légitársaságok 2013